10 tipů jak na mobilní reklamu


Google Now

Podíl mobilních uživatel nám poslední dobou pořád jen roste a stejná věc platí i pro mobilní reklamu, z níž příjmy dosahují stále rekordnějších výšin. Například celých 20 % lidí s mobilními zařízeními schopnými připojení k internetu tráví čas online na Facebooku.

Svět mobilní reklamy je specifický svým zaměřením i komunitou, je proto vhodné se při plánování podobných akcí zacílit na zásady, jenž vám celý proces usnadní.

1. Ujistěte se, že je vaše mobilní reklama přátelská vůči jejímu konzumentovi – To zahrnuje v první řadě její samotný tvar, velikost, formát atd. na straně jedné a je důležité rovněž i to, aby daná reklama skončila na mobilům přátelské stránce, protože mobilní uživatel nechce scrollovat přes 5 stránek, aby si mohl prohlédnout reklamu určenou pro desktop.

2. Držte vitální informace přístupné a přehledné – Často se tvůrci mobilní reklamy nechají natolik unést její formou, že v ní zapomenou uvést svoje vlastní kontaktní a případně jiné důležité údaje (otevírací hodiny třeba). To by tedy určitě neměl být váš případ.

3. Držte svůj obsah čerstvý – Mobilní marketing je jako billboard, okolo kterého jezdíte každý den. Jakkoliv je skvělý, po čase jej přestanete vnímat, takže je potřeba, abyste na něj občas dali nový obsah. Když bude čerstvý, bude i viditelný.

4. Google AdWords jsou dobrým startem – Jen si pamatujte, že je dobré držet se lokálních věcí a zdrojů. Mobilní uživatelé totiž v drtivé většině případů hledají lokální zdroje a informace.

5. Reklamy pro Facebook nejlépe do jeho news feedů – Reklamy určené pro mobilní news feed mají mít prý až 40x lepší odezvu, nežli mobilní reklamy umístěné toliko vpravo na stránkách Facebooku (provádí se ve Facebook Power Editoru).

6. Dbejte, aby vaše nabídka byla v pravý čas a volala k akci – Měli byste poskytnout konzumentovi reklamy (tedy sociálně aktivní osobě) důvod, aby něco provedla. A to jde samozřejmě snáz, když má pocit, že by se jí to mohlo vyplatit, něco tím získá apod.

7. Nezapomeňte na stávající zákazníky – Reklamy někde na Facebooku či jiných sociálních sítích jsou skvělé a moderní, nicméně to určitě neznamená, že byste měli zanedbat či dokonce ignorovat osoby, jenž již věří vaší značce nebo službě a pravidelně jí užívají.

8. S mobilní reklamou jednat rychle – Aktuálně zisky převažují náklady, hlavně pro menší firmy a podniky, tak to ale nebude věčně. Je tudíž dobrým nápadem, rychle využít situace, jaká tu teď je. Kdo tak totiž učiní dnes, bude lépe situován zítra…

9. Mobilní reklama by měla být vizuálně přitažlivá a k věci – Nároky na správnou formu jdou dnes dokonce až tak daleko, že kupříkladu Facebook požaduje, aby text nezabíral více jak 20 % z celé plochy reklamy.

10. Změřte výsledky a pilujte k dokonalosti – Jen málokdo narazí na skutečně prvotřídní a dokonalý přístup k mobilní reklamě hned napoprvé, takže je často třeba ten stávající pro příště trochu zlepšit. Jinak samozřejmě neměnit to, co funguje!

Zdroj: www.socialsolutionscollective.com

Líbil se Vám tento článek? Můžete jej sdílet přes sociální sítě...

Pin It

Relevantní články