7 běžných věcí, kde ve firmách stále selhává aplikace SEO


Jason Falls

V dnešních komentářích od SEO osobností přijde řeč na to, co s SEO běžně podniky dělají špatně, ač jsou původní plány dobré?

1. Jayson DeMers

„Firmy si myslí, že SEO zahrnuje pouze prvky za scénou, jakou jsou meta descriptions/title tags/keywords a podobné výrazy. V realitě to je ale tak, že řečené prvky (onsite SEO) tvoří pouze malou porci ze všech algoritmů ovlivňujících pozice. Mnohem důležitější je ale unifikace onsite SEO, časté a kvalitní obsahové updaty, také však kvalitní link building a zahrnutá sociální média. Všechny elementy musí působit najednou jako pilíře podepírající stavbu. A s SEO to je jako se stavbou.“

2. Brian Honigman

„Je nutné se zaměřit na získání dobrých vnitřních linků – mnoho podniků komentuje další blogy jen pro link, namísto toho by se ale měly zaměřit na obsah vzdělávající návštěvníka a rozvinutí guest-blogging strategie.“

3. Eric Siu

„Podniky se stále pokoušejí v SEO o zkratky. A to je sázka na špatného koně v prostředí, kde lidé využívají i regulérních cest a postupů. V prvních dnech SEO byly podobné postupy možné a představitelné, ale využívat tohoto tunelového SEO vidění (sledování rankingu pár klíčových slov a nic jiného) i dnes, je ztráta času a prostředků. Stačí se ale od těchto praktik odtrhnout a dívat se na věci z většího, strategičtějšího pohledu, v jehož rámci se snažíte vytvořit kvalitu, namísto jen užívat triky – zrovna to je cesta za SEO úspěchem.“

4. Jason Falls

„Firmy se dnes až moc vrtají v grafech, tabulkách a procentech a zapomínají prostě psát skvělý obsah – můžete optimalizovat na slova zbytek života, ale když nebude dostupné kvalitní zázemí, stejně to hodnocení nepomůže a pokud ano, pak jen nakrátko. . Aby se dnes SEO vyplatilo, lidé musí přečíst váš dobrý obsah a interagovat s ním, o ničem menším to není. Odhaduji, že je SEO ze 75 % právě jen o super obsahu.“

5. Adam Kleinberg

„Řada podniků dnes kupodivu ještě stále ignoruje YouTube. Připomínám proto, že YouTube je druhý nejpoužívanější engine světa a lidé zde konzumují videa ohromujícím tempem. I přesto s ním ale dnes řada firem ve svých SEO strategiích prostě nepočítá. A to by měla být dobrá zpráva pro ty z vás, kteří jej použijí – budete mít nad konkurencí samozřejmě menší výhodu.“

6. Jim Joseph

„Chybou je usilovat o příliš mnoho v SEO. Dobré SEO je o fokusu – zaměřte se na pár oblastí a koncentrujte se na jejich zlepšení + vytvořte podhoubí právě v těchto sférách, aby se ve vyhledávačích objevovaly právě ony.“

7. Peter Shankman

„Problém je i neustálá snaha spočívající ve shánění univerzálních triků. V SEO konzistence a pravidelná kvalita vždy zvítězí nad nekvalitou a nekonzistencí. Stačí investovat čas, zaměřit se na něco a odměna dorazí dříve či později.“

Zdroj: entrepreneur

Líbil se Vám tento článek? Můžete jej sdílet přes sociální sítě...

Pin It

Relevantní články