Co znamenají #Hashtagy na Facebooku pro sociální marketing?


Když nám už jednou a co nevidět začne Facebook s hashtagy, jak toho využít? Máme za to, že vydání podobné věci bylo nevyhnutelné. Nakonec, uživatelé zde definují prakticky vše a stejně tak uživatelé jsou to nejcennější, co zde sociální marketing nalezne.

Hashtagy se již používají velmi silně na Twitteru, ale k vidění jsou jistě i na Google+ a Instagramu, takže bylo nevyhnutelné, nabídnout jejich podporu i pro Facebook. Asi ta nejzřejmější věc je, že nyní mohou sociální marketéři spojit hashtagy svoje kampaně mezi několika platformami. Tím se rozhodně zvýší moc hashtagu a snad to zajistí i lepší měřitelnost jejich přínosu.

Facebook také potvrdil, že jakýkoliv hashtag použitý na Facebooku bude automaticky kliknutelný a hledatelný právě na FB samotném. Objevení něčeho uživatelem tedy již není omezeno jen na newsfeed nebo jeho přirozený režim browsení na Facebooku. Hashtag prostě lidi přivede za jejich obvyklé známé a věci, na něž normálně klikají.

U firem, které vrazily šílené finance do toho, aby jejich značka byla stále na vrcholku newsfeedu, tímto určitě dojde k posunutí a k donucení využití dalších prostředků sociálním marketingem. A nebude to pro ně malý krok, protože to mění tradiční cesty, jakýmsi jsou uživatelé oslovováni.

Je ale stále trochu otázkou, jak to celé ovlivní to nejdůležitější – uživatele samotné. A jak podobné nové věci změní jejich náhled na Facebook jako takový.

Jestliže právě vy hashtagy zatím nevidíte, neděste se, pro některé firmy to může trvat i pár týdnů, nežli bude vše kompletně zprovozněno.

Zdroj: www.spiral16.com

Líbil se Vám tento článek? Můžete jej sdílet přes sociální sítě...

Pin It

Relevantní články