Facebook chce oddělit reklamy a kontroverzní obsah


Sociální služba a web Facebook rozjíždí vážně míněnou strategii pro lepší detekci agresivního, sexuálního či jinak kontroverzního obsahu na svých stránkách a odstraňuje reklamy vedle těchto věcí se objevující.

Nová detekční a odstraňovací politika byla oznámena v pátek na oficiálním blogu Facebooku a vznikla samozřejmě proto, aby dala Facebooku prostředky, jak řečené věci odstranit.

Firma to komentovala slovy: „I když už máme přísná pravidla týkající se odstraňování obsahu uvedeného proti našim pravidlům, je nám známo, že potřebujeme více prostředků, jak zabránit situacím, kdy se reklamy zobrazují vedle kontroverzních stránek nebo skupin.“

Změna se týká všech stránek a skupin, které podmínky Facebooku porušují a s jejím uvedením do praxe se začne již v průběhu pondělka a předpokládá se, že bude trvat asi tak do konce týdne.

Cesta, jakou Facebook určuje, co je už agresivní obsah a co ještě ne, je prý velmi komplikovaná. Když třeba vezmeme grafický obsah, tak Facebook si je vědom, že je obrazová kultura součástí dnešního internetu a událostí, ale je faktem i to, že Facebook prostě musí vyvážit potřeby celé komunity. Věci typu sadistické obrázky tedy neprojdou vůbec, o nějakých nenávistných proslovech ani nemluvě.

Zdroj: computerworld

Líbil se Vám tento článek? Můžete jej sdílet přes sociální sítě...

Pin It

Relevantní články