Facebook zjednoduší a zkonsoliduje svoji nabídku reklamy


22099813

Na moderní internetové scéně existuje jen málo věcí, které by měly podobu větší a neproniknutelnější džungle, nežli jakou doposud byla reklamní nabídka u Facebooku, nakonec, považte sami – jen formátů reklamy bylo 27!

Facebook si patrně uvědomoval, že mu podobný nepřehledný přístup možná zbytečně odhání zákazníky za jednoduššími podmínkami a rozhodl se proto, že s tím musí něco udělat. A jak řekl, tak i udělal a nyní má formátů jen zhruba půlku + zkombinoval navíc i některé věci do jediné (namátkou reklamy ve feedech tvářící se jako běžné posty).

Za své podle všeho vezme i e-commerce aspekt u Facebook Offers, což znamená, že tato cesta, jíž obchodníci mohli sdílet s jiným subjektem speciální nabídky, již nebude fungovat externě. A co je tím myšleno? Jde o to, že Facebook v žádném případě nechce, aby kohokoliv podobné nabídky odvedly z jeho stránek, takže nadále subjekty nechá proklamovat pouze in-store věci.

Dle Facebooku se veškeré změny zavedou pozvolna a až během cca následujících 6 měsíců, takže jestliže chcete ještě něco podobného využít nebo nabídnout, máte nejvyšší čas.

A dodejme si ve finále pro úplnost, že změnit se u Facebooku slibuje i samotný přístup k nabídce reklamy: má to posléze fungovat tak, že si zákazník sám řekne, co ho zajímá + kam cílí a namísto ponechání jej v nepřehledné změti formátů a tabulek je mu přímo Facebookem nabídnuto, jakou formou to bude možno provést. Menší a střední firmy by zde tedy měly mít usnadněny veškeré operace.

Facebook je možná sice gigant, ale i on se snaží zredukovat redundanci…

Zdroj: The New York Times

Líbil se Vám tento článek? Můžete jej sdílet přes sociální sítě...

Pin It

Relevantní články