Firma Yahoo koupila Admovate


Společnost Yahoo zakoupila do svého vlastnictví firmu Admovate, což provedla proto, aby navýšila objem prodejů mobilní reklamy a mohla využívat mocnější prostředek pro zobrazování personalizovaných reklam. Podmínky smlouvy, za jakých došlo k převzetí, mimochodem již zdaleka ne prvnímu tento rok (malých ryb Yahoo již letos pohltila totiž více než tucet), nebyly odtajněny.

Jedná se sice o akvizici, ale není to nic velkého, nakonec firmu Admovate tvoří (či přesněji řečeno tvořili) všehovšudy čtyři zaměstnanci.

Scott Burke (Senior VP of Display Advertising and Advertising Technology at Yahoo) se k věci vyjádřil na svém blogu, kde bylo (volně přeloženo) uvedeno: „Je to velmi důležité pro dobrou mobilní reklamní zkušenost, jenž zákazníka zastihuje na malém displeji. Personalizační technologie Admovate akceleruje naše schopnosti na poli mobilní reklamy, navíc jsme získali mimořádně talentovaný technický tým.“

Firma zjevně předpokládá, že po připojení služeb Admovate dojde v Yahoo k výraznému navýšení objemu zisků za zobrazené mobilní reklamy, jenž v minulém kvartále (končil 30. červnem) spadly o 11 %.

Ačkoliv Yahoo tento duben představila dva nové formáty pro reklamu, přesto to nebude mít proti svým dvěma největším konkurentům (Facebook a Google) nijak extra lehké…

Zdroj: computerworld

Líbil se Vám tento článek? Můžete jej sdílet přes sociální sítě...

Pin It

Relevantní články