Jaké jsou letošní zisky z reklamy pro Google a Microsoft?


Google Chrome

Největší enginy světa jsou zajímavé hned z několika důvodů a tím hlavním je samozřejmě to, že jsou nejatraktivnější volbou jak pro běžné uživatele něco hledající, tak i pro zadavatele reklam. Nás dnes bude konkrétně zajímat, jakých zisků již letos dosáhlo v internetové reklamě duo našich oblíbených rivalů: Google a Microsoft.

Minulý rok se očekávalo, že Microsoft vydělá touto cestou aspoň 1,4 miliardy USD čistého, ovšem krutá realita je dnes taková, že si Microsoft polepšil pouze o 660 milionů USD. Tento rok by prý rád dosáhl pro změnu na hranici 1,84 miliardy, což by snad mohl i zvládnout, jelikož dodnes již získal 890 milionů USD.

Aktuálně je mimochodem tržní podíl Microsoftu v reklamě 4,6 % a pro Google 73,8 %, což je rozdíl skutečně velmi markantní.

Už tak samo o sobě to celé vypadá pro Microsoft jako dost špatná zpráva, nicméně, co určitě jeho představitele nepotěší ani trochu, pak zjištění, že trh reklamy zvětšil objem meziročně (proti létu 2012) o dalších 35 milionů…

Zdroj: www.searchenginejournal.com

Líbil se Vám tento článek? Můžete jej sdílet přes sociální sítě...

Pin It

Relevantní články