Mezinárodní online obchod se během 5 let zvýší až o 300 %


international-online-shopping

Pro spotřebitele se trh zmenšuje a vše je dosažitelnější, pro celou enterprise sféru to zase znamená, že má vítanou příležitost, rozšířit si svá odbytiště. V roce 2013 se má mezinárodní online trh na šestici hlavních míst zvýšit o 105 miliard USD, odhaduje PayPal.

Jak se trh stává globálnějším, stále více lidí přestává nakupovat u svého domácího prodejce a stále častěji (a více komodit) nakupuje prostřednictvím internetu. Motivací je přirozeně i to, že spousta věcí je na webu levněji. Pokud se na věci podíváme z úhlu jednotlivých států (online prodeje počítány jen u zboží z USA), pak Čína letos nakoupí za 12,4 miliard USD, Anglie za 5 miliard USD, Německo za 2,4 miliardy USD, Austrálie za 2,3 miliardy USD a Brazílie za 561 milionů USD.

A jaké typy produktů patřily minulý rok k nejpopulárnějším? Šaty, boty a stylové příslušenství se online prodalo za 4,9 miliard USD, zdravotních a zkrášlovacích propriet se pak prodalo za 2,6 miliard USD, ozdob, zlata a hodinek za 2,5 miliardy USD, osobní elektroniky za 2 miliardy USD, no a domácí elektroniky taktéž za 2 miliardy USD.

Zdroj: entrepreneur

Líbil se Vám tento článek? Můžete jej sdílet přes sociální sítě...

Pin It

Relevantní články