Proč se musíte v SEO stát experty? – 3. díl


Proč se stát SEO experty?

Náš tipový seriál, proč být v SEO expertem se dnešním dílem přehoupl skoro ke svému závěru, takže proberme si i dnes v jeho rámci další zajímavé informace a detaily o tom, proč je dnes nezbytné být v něčem expert.

11. Lidé od vás budou chtít nakupovat – Hluboké porozumění jistému tématu vás dělá více důvěryhodným dodavatelem, nežli je třeba nějaký polo-profesionál, pro lidi jste potom logicky rozumnější volba, kam investovat své finance za produkt nebo službu. A to platí o to více, když k profesionalitě přidáte i etiku.

12. Média s vámi budou více komunikovat – Jak tradiční, tak i moderní typy médií mají tendence obracet se na experty pro své zprávy a zajímavosti. Být tedy expertem v branži z vás dělá atraktivní terč pro tuto reklamu zadarmo.

13. Média budou chtít, abyste pro ně pracoval – Když hledáte prostor, kam byste vystavili své názory, tipy nebo třeba jen své kratičké sumáře na jisté téma, zjistíte, že když jste expert v poli, nabídky se vám jen pohrnou a málokdo řekne přímo „ne!“.

14. Další experti vás budou chtít poznat osobně – Experti jsou přitahováni jinými experty, to je zákon každé formy podnikání. A podobní lidé vás často představí dalšímu, širšímu seznamu často velmi zajímavých osob.

15.  Jiní experti s vámi budou chtít pracovat – Žádný normální expert by se nesnížil ke zbytečnému plýtvání svých schopností na prostředí, které pro něj není plodnou výzvou.

Zdroj: www.copyblogger.com

Líbil se Vám tento článek? Můžete jej sdílet přes sociální sítě...

Pin It

Relevantní články