Proč se musíte v SEO stát experty? – 4. díl


Proč se stát SEO experty?

Náš malý seriál o tom, proč to mají experti v SEO mnohem jednodušší, nežli průměrné osobnosti, se chýlí ke svému konci, to ale určitě neznamená, že byste mu měli věnovat sníženou pozornost!

16. Tvorba kontaktů na sociálních sítích je snazší – Podobná věc se stává pomaličku a přirozeně sama, nicméně když se jí budete věnovat systematicky, nebudete se po čase stačit divit, jak se zvyšuje objem osob, jenž vás chtějí virtuálně poznat, komunikovat s vámi či vás požádat o názor nebo radu.

17. Vaše posty získají více komentářů – Slibnější a prestižní autor u článků znamená jediné: lidé jej budou číst více, nežli články jiné neznámé osoby a logicky je tu i vyšší potenciál ke komentování.

Vliv zlepšuje poměry sdílení

18. Vaše články budou lákat více linků – Je jedno, co vám kdo řekne, linky mířící na vás jsou stále klíčovým SEO faktorem při určování rankingu stránek. Lákat tudíž přirozené a vysoce kvalitní linky je naprosto dokonalé.

19. Distribuce vašeho obsahu na sociálních sítích poroste exponenciálně – Čím větší expert budete, tím více se o vás bude Tweetovat, postovat, přeposílat atd.

20. Vaše online prezentace budou lákat více lidí – Dělání online prezentací je dnes marketingovou strategií spíše podceňovanou, vy ale tomuto trendu určitě nepodlehněte.

21. Experti vydělávají nejvíce – Příjemná drobnost, která pro vás ani nemusí být na prvním místě v životním žebříčku, přesto ale asi každého potěší. I zde platí jednoduchý příměr: lidé, jenž chtějí to nejlepší, platí více za služby a produkty známým autoritám v branži.

Zdroj: www.copyblogger.com

Líbil se Vám tento článek? Můžete jej sdílet přes sociální sítě...

Pin It

Relevantní články