Proč se musíte v SEO stát experty? – 1. díl


Proč se stát SEO experty?

Po léta nechal vyhledávací ekosystém zbudovaný hlavně Googlem lidi vydělávat jen proto, že prováděli některé SEO taktiky lépe, nežli jiní – a to i tehdy, když o příslušném businessu nic nevěděli. To dodatečně vedlo ke vzniku webů nízké kvality, jenž dosahovaly vysokých hodnocení pro atraktivní slova. Kvalita pro ně ale běžně byla až někde vzadu.

Nyní se ale situace změnila, takže podobný přístup je dnes již odsouzen k nezdaru. Předpokládá se, že další dva roky internet zažije ještě větší otřesy, které způsobí, že weby žijící z pochybných SEO taktik zahynou na úbytě.

Jak přežít podobnou situaci i se stránkami? Je to prosté, musíte se stát expertem a my vám řekneme hodně dobrých důvodů, proč!

1. Vyhledávací enginy preferují kvalitu – Změny v SEO branži v poslední době jsou masivní, ale je zřejmé, že tíhnou jedním směrem a již to nikdy nebude jinak: ke kvalitnějšímu a relevantnějšímu obsahu. Šanci přežít má jen kvalita.

2. Nikoho nezajímá, co si o SEO myslíte, když nejste expert – Fenoménem moderního internetu je i to, že dnes má SEO blog o firemních technikách kdejaká studentka ekonomie, což snižuje kvalitu branže.

3. Porozumíte svému byznysu lépe – Hluboká znalost o předmětu vašeho denního chleba je prvním krokem k tomu, aby vám vše hladce a efektivně běželo.

4. Je snadné tvořit výborný obsah – Jako osoba se znalostmi budete schopni produkovat mimořádně kvalitní obsah a je jistě jasné, že čím více toho víte navíc proti průměrné osobě, tím lépe se vám bude podnikat i psát.

Zdroj: www.copyblogger.com

Líbil se Vám tento článek? Můžete jej sdílet přes sociální sítě...

Pin It

Relevantní články