Sociální média se vyplatí malým i středním podnikům


Malé a střední podniky, které se rozhodly zařadit do svého pole působiště i moderní sociální média si zlepší s 56 % šancí svoje příjmy v následující době.

Nedávný report pocházející od Deloitte Access Economies a Connected Small Businesses zjistil, že malé podniky, jenž aktivně používají nejmodernější digitální technologie typu sociální média, online marketing a podobné věci, mohou vidět meziroční nárůst zisků i v řádu 350 000 USD obratu.

Další průzkumy odhalily, že 10 % malých a středních podniků používá Skype nejen pro své běžné VoIP hovory v rámci firmy, ale i k provádění business hovorů, 9 % pravidelně komunikuje skrze firemní blog a 16 % nezanedbává cestu k zákazníkovi ani skrze Facebook, YouTube nebo Google+.

Celých 20 % vlastníků určitého businessu dnes nosí i klobouk s nápisem Social Media Manager (a leckdy o tom ani neví). Je to celé praktické i z onoho hlediska, že pro provozování blogu a stránky na Facebooku nepotřebujete prakticky žádné velké investice nebo personál, nicméně, pohltí to něco jiného – čas. Ovšem čas věnovaný komunikaci se zákazníky všemi představitelnými cestami, nelze u businessmana určitě pokládat za ztracený…

Zdroj: pcworld

Líbil se Vám tento článek? Můžete jej sdílet přes sociální sítě...

Pin It

Relevantní články