Vyladění reklamní kampaně? Práce na desítky hodin


PPC Kampaně

Reklamní kampaně založené na systému PPC mají všude ve světě obrovskou oblibu. Ostatně jak by také ne, když tu největší reklamní sít provozuje samotný Google a nese označení Adwords. Jak však může být taková kampaň výhodná, tak se může stát i možností, jak přijít o nemalé peníze. Vše totiž závisí na tom, jak si dokážete své kampaně vyladit a dovést je k naprosté dokonalosti.

Vytvořit jednu reklamu a nastavit maximální částku nestačí

Ačkoliv mnoho lidí podobnou metodu praktikuje, rozhodně můžeme s klidným svědomím říci, že se jedná o jednu z nejhorších. A i pokud je v dlouhodobém horizontu zisková, její úpravy by mohli dopomoci k mnohem lepším výsledkům a tím i zajímavějším plusovým číslům. PPC kampaně jak na Googlu, tak i na Seznamu jdou ruku v ruce s oblastí klíčových slov. A právě pro každou danou oblast by měla být jiná reklama, a to včetně konkrétní podstránky. Kdo hledá značku Adidas, určitě nebude potěšený z toho, že dojde na hlavní stranu internetového obchodního domu. Naopak jestliže se dostane přímo tam, kam potřebuje, může se proměnit v zákazníka.

Pozor na maximální ceny

Mít svou reklamu na samotném vrcholu je samozřejmě lákavé, ale může to být i ekonomická sebevražda. Cena za proklik se totiž určuje podle konkurenčních nabídek, a tak zatímco v některých oborech se pohybuje okolo desítek haléřů, jinde to mohou být desítky korun. Přitom druhá či třetí pozice může být levnější o více než 50%, což opět povede ke zvyšování zisků a efektivnosti.

S kampaněmi je tak nutné si pohrát a věnovat jim čas. Pokud na ně čas nemáte, svěřte je odborníkům. Řada z nich si kromě paušální částky bere i procenta ze zisku, a tak je i v jejich zájmu, aby byly dané reklamy co nejvíce efektivní. Navíc to může být výhodné i pro vás samotné, jelikož neplatíte zbytečně velké částky tomu, kdo podobným systémům téměř nerozumí.


1 156× přečteno

Líbil se Vám tento článek? Můžete jej sdílet přes sociální sítě...

Pin It

Relevantní články