Vytvářejte správné emaily


Jak posílat správné emaily

Máte v eshopu další objednávku? Skvělé! Nejenom že jste na dalším zákazníkovy mohli vydělat, ale navíc získáte i jeho emailovou adresu k tomu, abyste mu mohli v budoucnu nabídnout další zboží, o které by mohl mít zájem a stal by se opakovaným zákazníkem. Záleží však hlavně na tom, jak bude daná emailová nabídka vypadat. Rozhodně zapomeňte na běžné reklamní emaily, jelikož ty v tomto ohledu rozhodně neuspějí. Důležité je totiž vědět, co si daný zákazník koupil, a právě na tyto produkty dále cílit. Je zde totiž největší šance, že ho zaujmete.

Sestavujte individuální kampaně

Možná to může být na první pohled časově náročnější, ale v konečném výsledku lze z takového emailu vytěžit mnohem více. Zákazníkovi, který si koupil fotoaparát, asi neudělá radost reklamní nabídka toho, že prodáváte ještě pračky, elektroniku a mnoho dalšího sortimentu. Možná mu však udělá radost nabídka, kde mu zašlete možné typy pouzder, paměťových karet nebo objektivů – a samozřejmě přesně pro jeho koupený model. K tomu stačí přiložit slevový kód a zákazník bude podruhé váš.

Stejně tak lze pokračovat u dalších typů zboží. K notebooku se hodí chladící podložka či myš, k televizi třeba multifunkční dálkové ovládání, k domácímu kinu zajímavý DVD titul, a k mobilu pouzdro či paměťová karta. To vše si totiž lidé dříve nebo později také koupí, tak proč jim k tomu nedat popud ihned.

Pozor na přílišnou četnost

Podobné emaily určitě nezasílejte často. Ne každý má neomezenou emailových schránku a ne každý si ji vybírá každý den. Po týdnu určitě nebude daný zákazník šťastný z toho, že mu do ní přistálo 7 emailů. První co udělá, bude odhlášení z mailing listu. Tím jste svého zákazníka nadobro ztratili. Ideální frekvence pro zasílání konkrétních nabídek je 2x – 3x do měsíce. Tou druhou emailovou nabídkou přitom může být jen připomenutí té první.

Líbil se Vám tento článek? Můžete jej sdílet přes sociální sítě...

Pin It

Relevantní články